poniedziałek, 30 maja 2016

Liebster Blog Award




Moje pierwsze LBA! Dziękuję serdecznie mojej kochanej Ireth, która mnie nominowała. Szczerze powiedziawszy nie wiem, co powiedzieć, a raczej napisać. Tak, aby się już nie pogrążać (albo pogrążyć jeszcze bardziej) odpowiem już na pytania :D

1. Lubię anime. Oglądasz anime?
Obecnie nie oglądam nic :\ Jednakże z animie uwielbiam Dragon Ball'a i Pokemony. Oglądałam i pewnie jeszcze nie raz obejrzę.

2. Dlaczego ludzie wybuchają śmiechem, jak mówię, że na trzecie chcę mieć Leokadia? 
Masz drugie imię? Musisz mieć, skoro chcesz mieć trzecie... Ja też chcę drugie imię :( A co do pytania, pewnie śmieją się z tego, że to byłoby już trzecie imię ;) A może... nie, to głupie, ale może... może chodzi im o Leokadię? Nie, przecież to świetne imię, jednak różni są ludzie ;D

3. Książki też lubię, a ty?
Nie bez powodu nazywam się Książkoholiczką. Jestem maniaczką książkową. Wpuszczenie mnie do księgarni jest jak wpuszczenie moich koleżanek do galerii, miną trzy godziny, a ja jeszcze siedzę i główkuję, jak tu kupić więcej książek niż budżet pozwala XD

4. Epika, liryka czy dramat?
Epika, liryka czy dramat, hmmm... Chciałabym powiedzieć, że się nie zastanawiałam, ale robiłam to. Musiałam sobie przypomnieć które to które ;D Czasami dostaję takiej ciemnoty, że aż strach :D Dobra wracam do pytania, bo mam taki okropny zwyczaj odbiegania od tematu... Epika, zdecydowanie epika, chociaż dobry dramat też przeczytam xD

5. Znasz Katerinę Plotnikovą? Jej zdjęcia to mistrzostwo
Przyznaję bez Veritaserum, że nie znałam Kateriny, ale teraz będę zaglądać na jej Facebooka, bo lubię ładne rzeczy, a jej zdjęcia są świetne :)

6. Lubisz Mickiewicza? (bo Irethka lubi :3)
Och, Mickiewicz... My z Adasiem jeszcze się poznajemy, czy się lubimy to jeszcze się okaże ;D

7. Powiedz, że przeczytałeś Tolkiena, zacny człowieku, proszę! Ile jeszcze ludzi zada mi cios w serce i powie, że ogranicza się do Pamiętnika Księżniczki? T.T ... To jak, czytałeś Tolkiena?
Czy czytałam Tolkiena? A czy potrafię pisać? Oczywiście, że czytałam Tolkiena. Z przykrością stwierdzam, że na razie tylko "Hobbita" i "Władcę pierścieni", bo tylko to mam w bibliotece, a uważam, że świetne książki należy czytać w wersji papierowej, a nie ebooki nieznanego pochodzenia :)

8. Czy tylko ja chcę, ale mi się nie chce? (logika poziom hard)
A żeby się jeszcze chciało jak się nie chcę, co? ;D

9. Znasz jakieś ciekawe anime do polecenia?
Moja znajomość anime jest bardzo mała. To raczej ja proszę, o polecenie dobrego anime :)

10. Czy tylko ja mam fioła na punkcie łucznictwa i chcę naparzać w co się da?
A ja myślałam, że z tym łucznictwem to tylko ja mam tak postrzelone w głowie, hahaha.

11. Czy moje chore pytania są bardzo psychiczne, czy mam schizofrenię i mi się wydaje?
Daj spokój, twoje pytania są bardzo normalne ;D Jeden psycholog powiedział, że im większa grupa na badania tym lepiej, więc wpisze cię na listę, co ty na to? Potrzeba nam jeszcze czterech osób ;D

Przeglądam blogi, które czytam, żeby pociągnąć łańcuszek. Okazuje się jednak, że czytam zakończone blogi, albo na blox.pl. Znalazłam jednak jednego bloga, którym się zachwyciłam, więc nominuję:

Zniewolony przez śmierć autorstwa Natalii Szarej

Oto pytania:
1. Co cię zainspirowało cię do pisania?
2. Twoja ulubiona pora roku?
3. Kawa czy herbata? (Sprawdzam, czy tylko ja stronię od kawy XD)
4. Wielka Brytania czy Stany Zjednoczone?
5. Czego najbardziej się boisz?
6. Czego najbardziej nienawidzisz robić?
7. Lubisz książki? Jakie? (zakładam, że odpowiadasz twierdząco XD)

Wystarczy, jestem ostatnio mało produktywna :D

Jeżeli czytają to osoby czekające na rozdział, dodam go jutro (tj. wtorek 31.05)

1 komentarz: