czwartek, 14 kwietnia 2016

Niespodzianka- Drabble!

Pierwsze w życiu drabble, więc proszę o rady, co udoskonalić. Miłego czytania!


-Severusie, nie.
-Ale kochanie...
-Powiedziałam nie!
-Proszę cie.
-Robimy to codziennie.
-Właśnie, codziennie, a ty chcesz złamać nasz rytuał.
-Ale ileż można? Wiesz jaka jestem po tym zmęczona.
-Zrobimy to tradycyjnie. Bez żadnych udziwnień, naprawdę.
-Ile już razy tak mówiłeś?
-Daj spokój, zróbmy to i po sprawie.
-Severusie, ty jesteś uzależniony.
-Chyba postradałaś zmysły?
-Nie, po prostu mowie jak jest. Jednego dnia bez tego nie wytrzymasz.
-Nie prawda...
-Jak to nie? Sugerujesz, że kłamie?
-Czy kłamiesz to nie wiem, ale na pewno ci się coś uroiło.
-Czyli oszalałam?
-Nie. Wiesz co? Ty mnie wcale nie kochasz.
-Dobrze, zróbmy ten kisiel.


Tradycyjne gadanie autorki, czyli, co ja chcę:
Podobało się? Mam nadzieję, bo powstało to tak:
Leżę sobie i spokojnie usypiam, zmęczona całym dniem, a tu nagle Pani W. drze się:
-Pisz, pisz, pisz!
Tak więc napisałam. O 24:00, po ciemku szukałam telefonu i pisałam.
Kisiel, ach kisiel, w domu trzy dni trułam wszystkim, bo chciałam kisiel, a jego nie było. I co z tego, że do sklepu 500 metrów, ja i tak nie poszłam tylko, w końcu, brat mi kupił dla świętego spokoju, taka jestem podła :D
Tak jak wspominałam wcześniej, to moja pierwsza taka praca, więc jeśli macie jakieś wskazówki, to bardzo proszę, podzielcie się nimi w komentarzach.
Nawet jak nie macie wskazówek to komentujcie!
~Książkoholiczka Black

5 komentarzy:

  1. Rany, takie małżeńskie kłótnie to miód. Niech wena będzie z toba

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże XD na początku podejrzewałam coś dziwnego, ale ostatnie zdanie wbiło mnie w fotel (a dokładniej w poduszkę) XD
    Czyli, że masz syndrom kobiety w piątym miesiącu ciąży? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kobiety w piątym miesiącu ciąży mają takie syndromy? Jejku, ja w ciąży nie jestem, a że czasem się kisiel chcę, to tak bywa :D
      A, że w biło Cię w poduszkę, to tego właśnie oczekiwałam ;D

      Usuń
    2. Kobieta w piątym miesiącu ciąży kochanie, chcę czekoladę *je* - kochanie, chcę lody śmietankowe...
      Itd XD

      Usuń
  3. Wrócę tu jak nadrobię rozdziały ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie

    http://pretty-little-crime.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń